szombat, február 19, 2005

Big-nosed Biblical badmuthas

Néhány éve New Orleansban sétáltam az utcán és az egyik kirakatban egy Jézus akciófigurát árultak. Sajnos a bolt végig zárva volt amíg ott voltam, de azért egy fényképet csináltam:

[Jézus akciófigura.]

Aztán valamikor tavaly találtam egy extrémebb verziót, videóval, Walk On Water Action!

Tegnap pedig feltűnt az irodánkban egy Mózes akciófigura, mozgatható karokkal és kivehető bottal. Különös dizájndöntés, de a tízparancsolatot hordozó kőtáblák a jobb alkarjához vannak ragasztva:

[Mózes akciófigura.]

Viszont a jobb kart hátracsavarva és a botot megfordítva Mózes egy IKEA lámpa szárán az irodai telefon fölé lógatható.

Shabbat shalom everybody!

[The Far Side: Moses parting his hair.]

2 Comments:

At 2/19/2005 07:13:00 du., Blogger shadai said...

:] wow!

Erről jut eszembe, hogy az én új munkahelyemen meg nagy meglepetésre több megabájt izraeli zene figyelt a belső szerveren már érkezésemkor - fel is csúszott a blográdióra. Fülelj!

 
At 2/22/2005 10:34:00 de., Blogger TM (Jewlicious) said...

Funny stuff. I posted this on Jewlicious.

 

Megjegyzés küldése

<< Home