péntek, április 08, 2005

Japán Shabat

Zsidók ugye mindhol vannak, még Japánban is. Sőt!
Ennek tiszteletére, valamint a sokszínűség (és persze a Szombat) ünneplésére a Pesti Súl Japán shabat-vacsorát rendez ma április 8-án este.

A programmal kapcsolatban a 06 70 313 2822-es telefonszámon kapható bővebb információ.
Hely: Budapest XIII. Visegrádi u. 3. fsz.

Japánok és zsidók:

The Jews of Japan
Japanese-Jewish Resources
Chabad of Japan
The Jews of Kobe
The Jewish Communities of Japan
Israelities Came to Ancient Japan (vicces!)

2 Comments:

At 4/11/2005 10:53:00 de., Blogger vadjutka said...

Hella,

Az ilyen érdekes eseményekről lehetne egy kicsit előbb posztolni? Engem érdekelt volna a japán szombat, és ha előbb tudtam volna róla, akkor el is mentem volna. Volna :-)
De legközelebb a kínai zsidókról legyen ám valami; kifejezetten érdekel a szójás gefilte fish :-).

 
At 4/11/2005 11:17:00 de., Blogger shadai said...

Hello_Hi,

Sajnos én is csak pénteken kaptam meg a program-meghívót.. :( De könnyen valóra válhat a vágyad, mert ez egy sorozat (etno shabat-vacsorák) és kínai még nem volt! :)

Ezt a cikket olvastad? Hilarious!! :D

 

Megjegyzés küldése

<< Home