szerda, június 22, 2005

Fade In

Boker tov a Nyájas Olvasónak,
mint láthatja, újabb taggal bővült a judapest szórakoztatni, művelni, tanítani vágyó csapata. Ezentúl engem ér a megtiszteltetés, hogy az eszement mennyiségű televíziócsatorna műsorsodrásából kiemeljem a valódi igazgyöngyöket, a blog szellemiségének megfelelően.

Bele is nézek ezért rögtön a mindentudó TV-műsorújságba, és realizálom: a hét egyetlen komolyabb zsidó témájú műsorát is pénteken sugározza majd az arte.
Tehát izzítsa a Nyájas Olvasó a videokészüléket.

Péntek (június 24.)
22.30 arte - Elias Canetti - A fültanú -- dokumentumfilm a Ladino anyanyelvű kozmopolita íróról. Többet Canettiről itt.

11 Comments:

At 6/22/2005 09:04:00 de., Blogger shadai said...

Welcome Miou.

Ez az ARTE műholdas cucc, nem?

 
At 6/22/2005 11:53:00 de., Blogger miou vicioso said...

műholdas hát, azt hiszem, egyetlen kábelcsomag sem tartalmazza, ami nagy kár. itt lehet elvileg megtalálni: Astra 1 C 10994 MHz [0994 MHz a régebbi ill. 1244 MHz az újabb készülékeken] horizontális, műsor 14.00 órától mindennap.

 
At 6/22/2005 01:27:00 du., Blogger prezzey said...

be kéne vezetni valami TiVo jellegű dolgot, aztán venni ezeket föl első körben, és hajigálni föl valami magán FTP-re második körben. Mondjuk nekem első körben egy műholdvevő kéne, mert az sincs.

A UPC Direct frankón digitális, nem? Csak az a gáz, hogy drááága - ennyiért inkább veszek még 2x annyi sávszélt és töltök :[ Ha viszont van már valakinek, akkor szerintem lehetne eszkábálni házilag egy gépet, amit rádug az ember, felveszi a filmeket, DVD-re írja... úúúútálom a videót. Elég lenne betenni valahová egy gépet és megcsinálni távmenedzselhetőre, szépen felveszegetné a cuccokat, stb. (Rámenne mondjuk a fél nyár, mire belőné az ember, de lehet, hogy megérné.)

Amúgy az Arte mintha jönne kábelen valahol, de ahogy elnézem, nem látom a csatornakiosztásokban, szóval lehet, hogy ez már múlt idő. Szerencsétlen UPC folyton variál. Vagy Győrben láttam?

 
At 6/22/2005 01:34:00 du., Blogger shadai said...

UPC-nek sosem volt ARTE a kábeles kínálatában, legalábbis Budapesten nem.

A TiVO+FTP dolog nagyon szép és advanced lenne, erre már én is gondoltam. Izraeli filmeket is fel lehetne tolni, divX-ben.

 
At 6/22/2005 01:34:00 du., Blogger prezzey said...

azta. ezek őrültek:
http://www.mythtv.org/modules.php?name=MythFeatures
(nézzétek meg, irgalmatlan durva, csak hát ennek megfelelően erős gép is kell neki. én meg a TV-kártyán kívül maradék alkatrészekből szeretnék összerakni egyet *sniff sniff*)

 
At 6/22/2005 01:36:00 du., Blogger shadai said...

A fenti link: http://href.hu/x/cqa

Használjátok a baszott heringet, oks? ;]

 
At 6/22/2005 01:39:00 du., Blogger prezzey said...

UPC-nek sosem volt ARTE a kábeles kínálatában, legalábbis Budapesten nem.

Akkor Győrben láthattam, mindenesetre most végignéztem a csatornákat és nincs. De kb. hetente változik, most is találtam újat. :O

A TiVO+FTP dolog nagyon szép és advanced lenne, erre már én is gondoltam. Izraeli filmeket is fel lehetne tolni, divX-ben.

A technikai részletekkel menjünk át privátba. ;] FTP megoldható, a TV neccesebb. (Felajánlásokat ide a fórumba!)

 
At 6/22/2005 04:14:00 du., Blogger miou vicioso said...

itt a tévé és a 300+ csatorna abszolut megoldott, be is lehetne telepíteni a gépet minden további nélkül. ezen az oldalon a technikai tudás hiányzik, meg a pénz, az idő. mindenesetre ha vki összedobja, ide lehet tenni, és fel tudok venni bármit, oszt' mehetne arra az FTP-re.

[ez ugye egy felajánlás volt?]

 
At 6/22/2005 06:15:00 du., Blogger prezzey said...

húúhúúúhúúú. megtárgyaljuk. =]

 
At 6/22/2005 06:35:00 du., Anonymous Q said...

Jövőhéten lesz community szerver (lehet rajta FTP-zni is..., meg mindenféle témábavágó cuccokat töltögetni jól ;)))

 
At 6/22/2005 06:59:00 du., Blogger shadai said...

Tobzódás, yessss! :]

 

Megjegyzés küldése

<< Home