kedd, október 18, 2005

A harag csatornái (unofficial jp mozi)

Channels of Rage

A 'Channels of Rage' (A harag csatornái, Arotzim Shel Za'am) két huszonnégy éves rapper, Kobi Shimoni (Subliminal) és Tamer Nafer (TN) történetét meséli el Izraelben.

A két emszí néhány kilométerre él egymástól, mégis rengeteg minden választja el őket: politikai nézetük, hitük, családi hátterük. Subliminal zsidó és izraeli, Tamer palesztin. De van valami ami közösnek tűnik bennük: a rap zene szeretete.

Anat Halachmi fiatal rendezőnő három évig követte kamerájával Subliminal és Tamer kapcsolatának történetét, zenei karrierjét. A 2000 tavaszán kezdődő film megörökítette Subliminal és TN először reménnyel, majd haraggal átszőtt kapcsolatát, a szakításukat, a második Intifada kitörését, és egyben azt a folyamatot is ahogyan Subliminal hőssé és szupersztárrá vált Izraelben.

A filmet itthon először a 2004-es Izraeli Filmhéten vetítették, az Örökmozgóban - azóta szeretném újra megnézni, de sajnos DVD-n sem forgalmazzák. Most viszont cserencsére a CEU levetíti ezt a finomságot- holnap (október 19-én), este 8-tól a Nádor utcai Auditoriumban. Előtte - 19 órától - Yulie Cohen Gerstel 'My Terrorist' c. dokumentumfilmjét vetítik ugyanott.

Subliminal ("Aki megújította a héber nyelvet") zenéje meghallgatható a blográdióban. A szerencsétlen TN-től pedig innen tölthettek le egy számot (mp3).

13 Comments:

At 10/18/2005 11:36:00 de., Blogger shadowrider said...

akkor a judapest testületileg megjelenik a vetítésen? :))

 
At 10/18/2005 12:14:00 du., Blogger shadai said...

Remélem! Én mindenesetre biztosan ott leszek. Találkozunk Shadowrider? :]

A legutóbbi örökmozgós vetítés (2004 tavasz) pont Szombatra esett, így Prezzey pl. jól lemaradt. (Most jössz Prez?)

 
At 10/18/2005 01:17:00 du., Anonymous Q said...

Ha már testületi, akkor én is veled tartanék a csopik Shadai :)

Miou, Prezzey?

 
At 10/18/2005 01:32:00 du., Blogger shadai said...

A csopik után? :] Cool.
Prezzey biztosan jön, övé a legnagyobb Subliminal-gyüjtemény Budapesten. :D

 
At 10/18/2005 01:49:00 du., Anonymous Q_aftergroups said...

Jajaja a csopik után.. :)

Miounak már csak szakmailag is kinn kék lennie, mint az eiga.hu főszerkesztője.. :) Hm?

Zsír az új JP motto.. :)

 
At 10/18/2005 10:20:00 du., Anonymous bb said...

A film amúgy béna, nem? Látta vki rajtam kívül? Mondjuk csapatépítésnek jó program... ;-)

 
At 10/18/2005 10:40:00 du., Blogger shadai said...

Én láttam a filmet, írtam is a bejegyzésben. Érdekes a film, a zene pedig kifejezetten nektár.

"BB", egyébként mindig zavarban vagyok tőled, mert "rendes" nevem monogramját használod! Who are you? :]

Olyan ez a kommented most, mintha valami alteregó lennél ("látta vki rajtam kívül?"). :D

 
At 10/18/2005 11:44:00 du., Anonymous b. said...

Bocs. Akkor innen csak b.

De akkor én már tudom ki vagy. ;-)
Továbbmegyek: tényleg, láttalak is a vetítésen. :D
(Min. látásból te is ismersz.)

A zene okés, valóban, engem meg lehet, hogy csak a barátaim zavartak utólag, akik megfeddtek, hogy elráncigáltam őket rá.

 
At 10/19/2005 07:52:00 du., Blogger prezzey said...

Ashrag, mondaná Spartakus. Természetesen nem használtam a netet ünnepkor, úgyhogy most hallok a vetítésről először. Mérges vagyok. Gondolom, Miou is lemaradt hasonló okokból.

 
At 10/19/2005 10:05:00 du., Blogger shadai said...

Prezzey, ez valami átok lehet, hogy mindig tréfli időpontokra teszik ezt a filmet. :/

Kénytelenük leszünk még a végen letorrentezni neked valahonnan. ;]

 
At 10/19/2005 10:47:00 du., Anonymous Q_mozi said...

Mindazonáltal a dokumentum filmek nagyon jók / tartalmasak voltak... (és meglesznek digitálisan is) :)))

Sztem lesz hamarost egy jó film, ami nem tréfli időpontban van... :)

 
At 10/20/2005 12:00:00 de., Blogger prezzey said...

Tudtam volna jönni, ha időben szóltok (ti. ünnepek előtt). *sigh* mindegy, majd legközelebb.

 
At 10/20/2005 06:13:00 du., Anonymous dzsingisz said...

mit hagytam ki? valaki szerint remek film, valaki szerint felejthető, most akkor hol az igazság? ;-)

 

Megjegyzés küldése

<< Home